Termékek Menü

Cégellátás

Szántói Réka

Értékesítési referens

info@kovapapir.hu

+36 30 647 6887

 

 

 

 

 

Szolgáltató adatai:

Cégnév vagy egyéni vállalkozó neve: Kova '2 Nyomtatvány Bt.
Szolgáltató telephelye: Budapest XIV.kerület, Nagy Lajos király útja 191.
Elérhetőség: info@kovapapir.hu
Szolgáltató egyéb elérhetősége: +36 30 603 6969
Adószám: HU210084502

 

Bemutatkozás

Cégünk 2001-ben alakult, hogy elsősorban a kis- és közép vállalkozások irodaszer beszerzését teljes körűen kiszolgálja.

Célunk, hogy Önnek és cégének levegyük a terhet a válláról, ne kelljen folyton újabb beszerzőt keresni, és mindent megkapjon egy helyen. Több gyártóval állunk kapcsolatban, hogy teljes termék skálával álljunk partnereink rendelkezésére. 

Kollégáink több évtizedes szakmai gyakorlattal és tudással állnak partnereink rendelkezésére. Üzletpolitikánk fontos eleme vevőink magas színvonalú kiszolgálása, termékkörünk folyamatos bővítése, gyors és precíz házhoz szállítás.

Termékkör bemutatása: közel 8000 termékkel várjuk vevőink rendeléseit. Nálunk megtalálhat mindent, ami szükséges egy iroda hatékony működésének biztosításához.

 

Reméljük Önt is elégedett ügyfeleink közt köszönthetjük!

Sávos árkedvezmény:

 Nettó 200.000 Ft - 500.000 Ft közötti vásárlás  - 2% kedvemény
 Nettó 500.001 Ft - 900.000 Ft közötti vásárlás  - 4% kedvemény
 Nettó 900.001 Ft - 1.200.000 Ft közötti vásárlás  - 6% kedvemény
 Nettó 1.200.001 Ft feletti vásárlás  - 8% kedvemény

 

 

 

 

Az árkedvezményt kizárólag webáruházon keresztül leadott és teljesült rendelések összege alapján adjuk. A forgalmat minden év februárjában összesítjük, egy évre vonatkozó nettó forgalmat tekintve állítjuk be a kedvezmény mértékét, melyről előzetesen tájékoztatjuk Partnereinket. Kedvezményeket webáruházban is beállítjuk, így Partnereink a saját szabott áraikat látják. Kedvezmény nem érvényes akciós termékre, több cég forgalmát összevonni nem lehetséges.

 

5 +1 érv, hogy miért válasszon minket?

1. Ár/érték arány

Cégünk árképzése ár/érték arányban a legkedvezőbb kialakításban működik. Termékeinket úgy válogatjuk össze, hogy mindenki megtalálja a számára legideálisabbat árban és minőségben! Partnereink részére egyedi árképzéssel dolgozunk. Mennyiségi kedvezményeket, vásárlás utáni sávos árengedményeket, halasztott fizetési lehetőségeket biztosítunk.

2. Kiszállítás

24-48 órán belül kézhez kaphatja rendelését, akár ingyenes kiszállítással az ország bármely pontjára. Többnyire saját szállító autóink és kollégáink szállítják ki Önnek rendelését.

3. Szakmai tapasztalat

Kollégáink több éves szakmai tapasztalattal és áruismerettel rendelkeznek, így igény esetén a lehető legjobb segítséget nyújtják Önnek. 

4. Rugalmasság 

Ügyfeleink kéréseihez rugalmasan alkalmazkodunk, munkavégzésünk dinamikus és hatékony. Kiszállításunk gyors és precíz.

5. Termék kínálat

Webáruházunkban megtalál mindent, amire egy iroda hatékony működéséhez szüksége lehet, a papírárutól kezdve az írószeren át a higiéniai termékekig. Széles kínálattal állunk rendelkezésére.

+1. Mert a pénztártól való távozás után…. Ön ugyan olyan fontos nekünk, mint előtte!